Impactvol ontwerp

voor impactvolle inhoud.

Het ontwerpen van een jaarverslag, van opmaak tot inhoud

annual ecosystem spread design

Een inspirerend document ontwerpen

KOIS is een impact finance firma, waarvoor ik sinds februari 2020 alle communicatie leid. In april 2020 publiceerde KOIS haar tweede Impact Report, de impact finance wereld versie van een jaarverslag.

De missie van KOIS is gericht op impact. Impact in de financiële gemeenschap, impact op de wereld, impact voor de gemeenschappen waarin ze werken. En hun impactrapport is het ultieme jaarlijkse document om die impact te vertalen. Het wordt gebruikt voor online publicatie- en printdoeleinden, om de mogelijkheden van impact finance aan zoveel mogelijk mensen bekend te maken.

Om impact te creëren

Het schrijven en opmaken van het rapport is gedaan met het oog op de missie van KOIS. Het resultaat is een document dat de aandacht trekt, de lezers inspireert en voor iedereen herkenbaar is. AMJane werkte van begin tot eind samen met de teams om hun impact in dit rapport te vertalen.

annual report going forward spread design

Uw document ontwerpen en copywriten met impact?

Editorial design of a financial company's annula report, KOIS
annual report innovative finance spread design
annual report timeline spread design
annual report reach spread design

Ontdek de andere projecten van AMJane

We maken van uw merk een prioriteit. Contacteer ons!

Door uw gegevens in dit formulier in te voeren, gaat u akkoord met de verwerking van uw gegevens in overeenstemming met ons Privacybeleid.

We maken van uw merk een prioriteit. Contacteer ons!